Garantie

Blijkt er iets te zijn met je product of voldoet het niet aan je verwachting dan helpen we je graag verder. De wettelijke garantie is van toepassing, dat wil zeggen dat het door u aangekocht product datgene is wat u als consument in alle redelijkheid mag verwachten van het product. Om te weten of je bezwaar binnen onze garantie termijn valt hebben we hieronder het een en ander nog eens voor je op een rijtje gezet.

Keuring: Bij aflevering en voor verwerking of montage horen de materialen/ producten direct door de afnemer beoordeeld te worden op uitvoering, hoeveelheid, afmeting, kleur en beschadigingen. Aanmerkingen kunnen vervolgens schriftelijk (mail volstaat) worden gemeld bij onze servicedesk. Uw melding dient minimaal binnen 2 maanden ingediend te worden, bij voorkeur vragen wij u dit binnen een termijn van 48 uur na aflevering door Epiclight te doen.

  • Voor garantie hebben wij de aankoopfactuur èn een volledig ingevuld reclamatieformulier nodig.
  • Voor garantie is het ook noodzakelijk dat de levering waarop de garantie aanvraag van toepassing is, volledig is betaald.


Wanneer kunnen wij o.a. geen garantie bieden:

  • In geval van onvolledige betaling van het geleverde
  • Bij schade door te hard aanspannen van bevestigingsmaterialen
  • Bij schade die wordt veroorzaakt door externe oorzaken, zoals brand, wateroverlast, damp, verkeerd gebruik, verwaarlozing.

In ieder geval dient vóór ingebruikneming altijd gecontroleerd te worden op: staat, uiterlijke onvolkomenheden, werking. Na ingebruikname kan hierop niet meer worden gereclameerd.

Ben je er niet helemaal zeker van of het defect aan jouw product onder onze garantievoorwaarden valt? Neem dan hier contact met ons op, dan helpen we je graag verder.